Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana produktów


Sklep internetowy Symbiosis.com.pl bezproblemowo wymienia zakupiony towar na inny rozmiar lub inny produkt (w tej samej cenie) w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki


Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody wymiany: 

  • wymiana w każdym salonie stacjonarnym Symbiosis (lista salonów dostępna tutaj). Na miejscu można dokonać wszelkich formalności – wystarczy zabrać ze sobą dokument potwierdzający zakup (np. paragon lub fakturę VAT, którą otrzymałeś w przesyłce) oraz towar w stanie niezmienionym (z metkami, nie noszący śladów użytkowania), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu towarem (np. podczas przymierzania);

  •  wymiana drogą wysyłkową. 



Krótka instrukcja wymiany drogą wysyłkową:



1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru towaru przez kuriera. Pamiętaj, że nie ponosisz żadnych kosztów związanych zarówno z odbiorem towaru, jak i ponowną dostawą. Kurier odbierze zapakowaną przesyłkę i po kilku dniach również całkowicie bezpłatnie dostarczy wymieniony produkt.  

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00 oraz w soboty od 9:00 do17:00. Numer, pod którym można skontaktować się z obsługą sklepu, to: 12 681 84 91. Kuriera możesz zamówić również mailowo pisząc na adres: sklep@symbiosis.com.pl.



2. Wypełnij dokument wymiany, który otrzymałeś razem z przesyłką:

a) w przypadku wymiany na ten sam model, uzupełnij w odpowiednim polu rozmiar, jaki chcesz otrzymać;
b) w przypadku wymiany na inny model (dotyczy wyłącznie wymiany na towar w tej samej cenie), podaj kod produktu oraz rozmiar;
c) jeśli chcesz dokonać wymiany na towar w innej cenie, konieczny jest zwrot towaru i ponowne złożenie zamówienia na zasadach wskazanych poniżej w punkcie Zwrot produktów i odstąpienie od umowy.


3. Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki razem z uzupełnionym dokumentem zwrotu/wymiany i przekazanie jej kurierowi.


4. Po kliku dniach od odbioru towaru, kurier całkowicie bezpłatnie dostarczy inny rozmiar lub model (czas wymiany wynosi 3-14 dni).

Możesz również odesłać paczkę na swój koszt. W tym celu wyślij ją na poniższy adres (w tym przypadku koszt wysyłki nie zostanie zwrócony):


Adres do wysyłki wymienianych produktów:

 Sklep internetowy Symbiosis.com.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków

Z sugerowanym dopiskiem "Symbiosis.com.pl - wymiana" 

do góry



Zwrot produktów i odstąpienie od umowy



W sklepie Symbiosis.com.pl możesz zrezygnować z kupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni(*) od daty odebrania przesyłki.


 Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody zwrotu towaru:

 • zwrot w każdym ze sklepów stacjonarnych Symbiosis (lista salonów dostępna tutaj). Na miejscu można dokonać wszelkich formalności – wystarczy zabrać ze sobą dokument potwierdzający zakup (np. paragon lub fakturę VAT,  którą otrzymałeś w przesyłce) oraz towar,
 • zwrot drogą wysyłkową.

do góry

Krótka instrukcja zwrotu drogą wysyłkową:



1. Do 30 dni od daty otrzymania zamówienia, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia odbioru towaru przez kuriera. Pamiętaj, że nie ponosisz żadnych kosztów związanych z transportem. Kurier odbierze zapakowaną przesyłkę, a należność za zwrócony towar zostanie oddana przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew. Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00 oraz w soboty od 9:00 do 17:00. Numer, pod którym można skontaktować się z obsługą sklepu, to: 12 681 84 91. Kuriera możesz zamówić również mailowo pisząc na adres: sklep@symbiosis.com.pl.



2. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (pobierz dokument w PDF).


3. Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki wraz z dokumentem potwierdzającym zakup i przekazanie jej kurierowi. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru.


4. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.


5. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Możesz również odesłać paczkę na swój koszt. W tym celu wyślij ją na poniższy adres (w tym przypadku koszt wysyłki nie zostanie zwrócony):


Adres do wysyłki zwracanych produktów:

Sklep internetowy Symbiosis.com.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741Kraków

Z sugerowanym dopiskiem "Symbiosis.com.pl - zwrot"


do góry



W Symbiosis dajemy dodatkowy czas na odstąpienie od umowy i zwrot towaru!


Jeżeli jesteś konsumentem, to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Dodatkowo w Symbiosis.com.pl dajemy wszystkim Klientom możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, by zwracane towary były w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru powinieneś obchodzić się z towarem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim jest to możliwe w sklepie stacjonarnym (np. Klient powinien jedynie przymierzyć Produkt, lecz nie powinien go użytkować). Możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni na powyżej wskazanych zasadach nie narusza ani w żaden sposób nie ogranicza praw konsumenta wynikających z ustawy o prawach konsumenta.


 (*) Zasady zgodne z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  

do góry


Reklamacje produktów kupionych w sklepie Symbiosis.com.pl



Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie Symbiosis.com.pl  przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym (rękojmia za wady towaru) przez okres 2 lat od daty zakupu.  

Dla Twojej wygody umożliwiamy dwie metody reklamacji:  

 • składanie reklamacji w każdym ze sklepów stacjonarnych Symbiosis (lista salonów dostępna tutaj). Na miejscu można dokonać wszelkich formalności – wystarczy zabrać ze sobą dokument potwierdzający zakupy ( np. paragon lub fakturę VAT, którą otrzymałeś w przesyłce)  oraz przedmiot reklamacji,
 • składanie reklamacji drogą wysyłkową. 

do góry


Krótka instrukcja składania reklamacji towaru drogą wysyłkową:

 

1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. Możesz wypełnić formularz reklamacyjny (pobierz dokument do wydrukowania /format PDF).

2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.



Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

Sklep internetowy Symbiosis.com.pl
Ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
30-741 Kraków

Z sugerowanym dopiskiem "Symbiosis.com.pl - reklamacja"


3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.


4. W ramach reklamacji możesz zgłosić następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

do góry


Pamiętaj:



 1. Wypełniając formularz reklamacyjny (pobierz dokument PDF), przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (swoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).


2. Decydując się na złożenie reklamacji drogą wysyłkową, pokrywasz koszty odesłania towaru. Należy pamiętać, że sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.



Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (tzw. platforma ODR). Platforma ta jest witryną internetową umożliwiającą konsumentom zapoznanie się z ogólnymi informacjami na temat sposobów rozwiązywania sporów powstałych w związku z zawarciem umowy przez Internet innych niż skierowanie sprawy do Sądu (np. poprzez mediację albo arbitraż). Za pośrednictwem platformy możesz także przekazać skargę podmiotowi zajmującemu się alternatywnym rozwiązywaniem sporów i załączyć odpowiednie dokumenty.

do góry


Powrót

Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem.