Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Jak dokonać wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?

    Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania.

    W jaki sposób? Oddaj go w jednym z Salonów stacjonarnych lub prześlij na adres:

    Sklep internetowy Symbiosis
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    Z dopiskiem „sklep internetowy Symbiosis – wymiana lub zwrot”

    Możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie ( 12 681 84 91 ), mailowo ( sklep@symbiosis.com.pl ) lub za pośrednictwem chatu w celu umówienia bezpłatnego kuriera po odbiór towaru.

    Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/wymiany wraz z fakturą, które otrzymałeś w wiadomości mailowej.

    Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

  2. W jakim czasie realizowane są wymiana lub zwrot płatności, jeśli oddałem produkt drogą wysyłkową?

    Czas realizacji zwrotu lub wymiany w formie wysyłkowej wynosi do 14 dni od dnia, w którym paczka dociera do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.

    Prosimy o sprawdzanie poczty mailowej – w chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz automatyczną wiadomość mailową z fakturą korygującą oraz kolejne wiadomości o realizacji zwrotu/wymiany.

  3. Czy mogę zwrócić lub wymienić w outlecie produkt zakupiony w sklepie internetowym?

    Niestety nie. Wymiany lub zwrotu można dokonać tylko w regularnym Salonie stacjonarnym Symbiosis lub drogą wysyłkową.

  4. Chcę wymienić towar na inny (tańszy lub droższy). Czy jest to możliwe?

    Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu w nowym zamówieniu kup interesującą Cię, tańszą lub droższą rzecz.

  5. Co jeśli Salon stacjonarny, w którym chcę dokonać wymiany, nie będzie dysponował interesującym mnie produktem?

    Jeśli Salon stacjonarny nie dysponuje interesującym Cię produktem, a jest on dostępny w sieci Symbiosis, to nasi Doradcy Salonu stacjonarnego mogą go dla Ciebie zamówić. Co z odbiorem? Towar zostanie dostarczony pod podany przez Ciebie adres lub do wskazanego Salonu stacjonarnego.

  6. Chcę dokonać wymiany/zwrotu w Salonie stacjonarnym towaru zakupionego online. Czy konieczne jest wydrukowanie faktury?

    Zalecamy wydruk faktury. Jeśli jednak nie masz takiej możliwości, pokaż ją sprzedawcy na ekranie swojego smartfona.

  7. Dokonałem zakupu w sklepie internetowym, ale chcę zwrócić towar w Salonie stacjonarnym. W jakiej formie zostaną mi zwrócone środki za opłacone zamówienie?

    Jeśli w kasie Salonu będzie znajdowała się kwota odpowiadająca wartości zamówienia, środki zostaną Ci zwrócone od razu w gotówce. Pamiętaj, że jeśli użyłeś w zamówieniu bonu, środki zostaną zwrócone w takiej samej formie, czyli jako bon.

  8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia to od 1 do 5 dni roboczych. W wyjątkowych wypadkach czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.

  9. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

    Zapewniamy bezpieczną dostawę. Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i DHL oraz paczkomatów InPost. Jeśli wolisz odbiór osobisty, możesz zamówić towar do wybranego Salonu stacjonarnego.

  10. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary produktu? Gdzie znajdę podane rzeczywiste długości wkładek wewnętrznych dla danego modelu obuwia?

    Większość prezentowanych na naszej stronie produktów posiada wymiarowanie dostępne na karcie produktu. Gdy najedzie się kursorem myszki na dany rozmiar, pojawia się informacja o długości wkładki podana w centymetrach, zgodna z wymiarowaniem producenta.

    W przypadku wybrania nieodpowiedniego rozmiaru możesz w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru dokonać wymiany lub zwrotu drogą wysyłkową albo w dowolnym Salonie stacjonarnym Symbiosis. Nie ma możliwości wymiany/zwrotu w outlecie.

  11. Jak sprawdzić dostępność innych rozmiarów niż te publikowane na stronie?

    Oferta widoczna na stronie Symbiosis.com.pl jest zgodna ze stanem faktycznym magazynów. Niewykluczone jednak, że asortyment powiększy się wraz z dostawami, które mają miejsce niemal każdego dnia – dlatego zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.

  12. Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

    Dostarczamy nasze produkty tylko na terenie Polski. Jeśli nie posiadasz adresu zamieszkania na terenie Polski, pamiętaj, żeby wskazać adres dostawy w Polsce.

  13. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne, aby móc dokonywać zakupów?

    Nie trzeba być zalogowanym użytkownikiem, aby móc dokonać zakupu. Zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany Klient. Zamiast logowania wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas dokonywania zakupu.

  14. Nie pamiętam hasła do logowania. Co mam zrobić?

    Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać dostarczony mailowo. Jeśli go nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub za pośrednictwem chatu.

  15. Chcę aktywować konto klienta założone na stronie Symbiosis.com.pl, ale link aktywacyjny, który otrzymałem, nie działa. Co teraz?

    W takim przypadku skontaktuj się z nami telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub za pośrednictwem chatu. Zostanie wygenerowany nowy link aktywacyjny, który wyślemy na Twój adres mailowy.

  16. Jak mogę usunąć moje dane osobowe?

    Sklep internetowy zapewnia Ci możliwość samodzielnej kontroli swoich danych osobowych, poprzez ich modyfikowanie, uzupełnianie i usuwanie w odpowiednim do tego miejscu w Sklepie internetowym, dostępnym po zalogowaniu poprzez podanie przydzielonego identyfikatora i hasła dostępowego. Zawsze możesz też zwrócić się do Sklepu internetowego:

    pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny:
    Marketing Investment Group S.A.
    ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10,
    31-864 Kraków
    z dopiskiem: „Symbiosis.com.pl”

    mailowo:
    na adres e-mail: sklep@symbiosis.com.pl

    telefonicznie:
    na nr tel.: +48 12 681 84 91

  17. Czy w sklepie internetowym mogę użyć karty podarunkowej zakupionej w Salonie stacjonarnym?

    Tak, możesz. Kod z karty podarunkowej należy wpisać w koszyku, w polu „Bon płatniczy”.

  18. Chcę użyć bonu płatniczego podczas składania zamówienia internetowego. Gdzie należy go wpisać?

    Po dodaniu produktu do koszyka wybierz sposób dostawy oraz sposób płatności. Przy sposobie płatności pojawi się pole „Bon płatniczy”. Należy zaznaczyć mały kwadrat i wpisać numer bonu w pustym polu. Wartość zamówienia musi być równa lub wyższa niż wartość bonu.

  19. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Co teraz?

    Jeśli wybrałeś opcję płatności online i nie dotarłeś do ostatniego kroku składania zamówienia z potwierdzeniem zamówienia, to oznacza, że Twoja płatność nie powiodła się (z Twojego konta nie zostały pobrane środki) albo z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokończyć zakupów. Co w takiej sytuacji?
    Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub za pośrednictwem chatu w celu otrzymania nowego linku do płatności za zamówienie. Możesz też poczekać, aż link do płatności zostanie automatycznie wysłany mailowo lub złożyć nowe zamówienie i dokonać płatności.

    W przypadku wyboru płatności online, zamówienie nieopłacone bezpośrednio po jego złożeniu nie rezerwuje produktu. Do momentu opłacenia, takie zamówienie nie będzie realizowane.

  20. Opłaciłem zamówienie online. Środki zostały pobrane, ale zamówienie widnieje jako nieopłacone. Co mam zrobić?

    Na adres sklep@symbiosis.com.pl wyślij mail z załączonym potwierdzeniem płatności wraz z numerem zamówienia i skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91) z informacją, że taka wiadomość została wysłana. Przesłane potwierdzenie zostanie przekazane do Działu Finansowego w celu weryfikacji. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Może to potrwać od kilku godzin do dwóch dni roboczych.

  21. Czy za zamówienie złożone online do wybranego Salonu mogę zapłacić bonami przy jego odbiorze?

    Niestety nie. Zamówienie z dostawą do Salonu stacjonarnego należy opłacić z góry wybraną formą płatności online.

    Jeżeli chcesz użyć bonów do zamówienia, wpisz jego numery w koszyku w trakcie składania zamówienia w sklepie internetowym. W przypadku kwoty przewyższającej wartość bonu różnicę możesz dopłacić online.

  22. Kiedy i w jaki sposób mogę anulować zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub kontakt za pośrednictwem chatu. Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Wszystko zależy od etapu, na którym aktualnie jest realizacja zamówienia.

  23. Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce. Dlaczego?

    Wszystkie dokumenty (faktura oraz formularz zwrotu/wymiany) są przesyłane drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres mailowy. Prosimy o sprawdzenie zakładek Spam, Oferty lub innych folderów w programie pocztowym, właśnie tam mogą trafić tego typu wiadomości. W przypadku braku wiadomości z dokumentami skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), wyślij wiadomość na adres sklep@symbiosis.com.pl lub za pośrednictwem chatu.

  24. Ile mam czasu na odbiór towaru zamówionego do Salonu stacjonarnego?

    Zachęcamy do odwiedzin właściwego Salonu i jak najszybszy odbiór zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu potrzebujesz więcej czasu, paczka będzie na Ciebie czekała. Jeśli się rozmyślisz, a paczka była opłacona z góry, odzyskasz środki na miejscu.

  25. Czy mogę zrezygnować z zakupu produktu zamówionego do Salonu stacjonarnego?

    Oczywiście. Jeśli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od jego zakupu już podczas odbioru w wybranym Salonie stacjonarnym, gdzie paczka na Ciebie czeka. Możesz także zgłosić rezygnację z zakupu do Biura Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo sklep@symbiosis.com.pl lub za pośrednictwem chatu. W przypadku opłaconego zamówienia przyjdź do Salonu, gdzie otrzymasz od razu zwrot środków na miejscu. W przeciwnym wypadku zawrócimy paczkę do magazynu i zrobimy przelew zwrotny na właściwe konto do 14 dni.

  26. Dostałem towar inny, niż zamówiłem. Co teraz?

    Jeżeli dostałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub za pośrednictwem chatu albo udaj się do dowolnego Salonu stacjonarnego Symbiosis.

    Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić sytuację. Jeśli towar będzie nadal dostępny, niezwłocznie dokonamy wymiany, jeżeli nie będzie dostępny, otrzymasz zwrot środków.

  27. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

    Zgodnie z prawem masz 2 lata na skorzystanie z uprawnień, które wynikają z rękojmi za wady w zakresie określonym przez Kodeks Cywilny.

  28. Jak złożyć reklamację produktu, w którym wystąpiła wada?

    Możesz to zrobić w każdym z Salonów stacjonarnych lub drogą wysyłkową. W jaki sposób?

    Reklamacja w regularnym Salonie stacjonarnym Zabierz ze sobą reklamowany towar i dowód jego zakupu (fakturę sprzedaży). Na miejscu nasi sprzedawcy pomogą Ci dokonać wszelkich niezbędnych formalności. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni.

    Reklamacja drogą wysyłkową Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie sklepu internetowego pod linkiem: https://www.symbiosis.com.pl/wymiany-zwroty-i-reklamacje Załącz go do reklamowanego towaru i dowodu zakupu (faktury sprzedaży, którą otrzymałeś mailowo). Bezpiecznie zapakuj przesyłkę, a następnie wyślij na adres:

    Sklep internetowy Symbiosis
    ul. Nad Drwiną 10 B3, II piętro
    30-741 Kraków
    Z dopiskiem „sklep internetowy Symbiosis – reklamacja”


    Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania przez Magazyn. Decydując się na wysyłkę, zobowiązujesz się do jej opłacenia. Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy Ci koszty wysyłki.

    W przypadku zakupów na paragon zachęcamy do reklamowania towaru w Salonach stacjonarnych Symbiosis.

    Nie ma możliwości reklamacji w outlecie.

  29. Jak przystąpić do Klubu Symbiosis w sklepie internetowym?

    Dołączenie do Klubu Symbiosis wiąże się z wieloma korzyściami. Jak dołączyć do Klubu? Możesz to zrobić na dwa sposoby:

    W sklepie internetowym Symbiosis.com.pl:
    1. Zrób zakupy online na dowolną kwotę, a w trakcie dokonywania zakupu „zarejestruj się” lub „zaloguj” jeśli posiadasz już u nas konto
    2. W drugim kroku koszyka DANE DOSTAWY przejdź do sekcji Klub Symbiosis i zaznacz „chcę przystąpić do Klubu”.
    3. Uzupełnij krótki formularz i przejdź DALEJ.
    Gotowe!

    W Salonach stacjonarnych:
    Chęć przystąpienia do Klubu zgłoś przed opłaceniem zakupów i wystawieniem przez sprzedawcę paragonu. We wszystkich formalnościach pomoże Ci Doradca Klienta.

    Podczas bieżących i każdych kolejnych zakupów automatycznie zostanie Ci naliczona stała zniżka 5% (pamiętaj jednak, aby dokonując zakupów w sklepie online być zalogowanym użytkownikiem, a w Salonach stacjonarnych chęć skorzystania ze zniżki klubowej zgłosić Doradcy przed dokonaniem zakupu). Ponadto będziemy Cię na bieżąco informować o akcjach promocyjnych oraz modnych nowościach.

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie pod linkiem: https://www.symbiosis.com.pl/klub-symbiosis

  30. W sklepie online nie nalicza mi się rabat z karty Symbiosis założonej w Salonie stacjonarnym. Co teraz?

    Upewnij się, czy adres e-mail podany przy zakładaniu karty klubowej jest zgodny z tym wpisanym podczas rejestracji konta klienta na stronie Symbiosis.com.pl. Jeżeli tak, to aktualna zniżka klubowa naliczy się automatycznie po zalogowaniu w ostatnim kroku w koszyku.

    Twój adres mailowy przypisany do karty Klubu Symbiosis różni się od tego podanego podczas rejestracji na stronie Symbiosis? Spokojnie, nadal możesz skorzystać ze zniżki. Aby zyskać klubowy rabat, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie (12 681 84 91), mailowo (sklep@symbiosis.com.pl) lub za pośrednictwem chatu z prośbą o sprawdzenie albo zmianę adresu mailowego przypisanego do karty.

    Aby skorzystać z klubowej zniżki, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, a numer karty klubowej nie może być przypisany do adresu mailowego innego użytkownika.

  31. Jak mogę zmienić dane przypisane do karty Klubu Symbiosis?

    Aby zmienić dane przypisane do karty Klubu Symbiosis, należy przesłać wiadomość mailową z numerem swojej karty oraz szczegółowymi informacjami, jakiej zmiany chcesz dokonać. Wiadomość powinna zostać wysłana na adres sklep@symbiosis.com.pl. Aktualizacja danych może potrwać do 30 dni.

[script]$(document).ready(function () { $('.question').click(function () { $(this).next('.answer').slideToggle('slow'); });});[/script]
powrót

Informacja o plikach cookie

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.

Ok, rozumiem
[script]$(document).ready(function() { $('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_loyaltyClubJoin').change(function(){if($(this).is(':checked')) {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1744_0').attr('required', '');} else {$('#cart_flow_address_step_loyaltyScheme_consentForm_consent_1744_0').removeAttr('required');}});});[/script]